Tuesday, May 7, 2013

Nina loves bunnies

These bunnies come from THIS re-ment set!


9 comments:

  1. Hi! Thank you so much for introducing me to your wonderful blogs! ^3^
    I'll have fun times browsing through your cute posts~ Your dolls and pictures are so beautiful <3 I think I might be getting the Pure Neemo-fever too! ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for stopping by!
      And.... Haha! It's so easy to do!! Pure Neemos are the cutest little things ever XD
      If you have any Pure Neemo questions, please feel free to ask!

      I am going to try to do more regular "Pure Neemo News" updates here... so keep an eye out for upcoming Neemo information! :)

      Delete
  2. She's such a cutie! :)And of course bunnies are adorable. Pity they don't have guinea pigs or chinchillas. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh! But there is a guinea pig!!! (Super cute too!) They have it labeled as "Hamster Mouse" in this auction, but it's totally a guinea pig (I own this one... trust me, guinea pig, XD ) http://www.ebay.com/itm/Re-ment-Miniature-Animal-Figure-Hamster-Mouse-Wool-Hat-/390429490661?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item5ae7693de5

      Delete
    2. Yes indeed! It's a guinea pig! :D
      Now all I need to do, is convincing myself to ebay. I only bought there twice and I'm always afraid to. It reminds me too much of allegro and I don't like allegro at all. They have crappy policy for buyers. At least in Poland.
      But oh gosh, it's a guinea pig!

      Delete
    3. Actually, ebay has changed their policies to benefit the buyer *way* more than it does a seller... so I think you should be safe! I once sold a Pullip on ebay... and I could prove I shipped it and everything, and the country I sent it to lost it in their post (also could prove that)... the person refused to follow up with their post office... and THEY, the buyer, got a full refund. Yeah... lol, they're way more protective of the buyer, so you'll probably be safe XD

      Delete
    4. That's quite silly, isn't it? It's nice they protect buyers but there should be some limits. Like when it's clearly not your fault something went missing.

      Delete
    5. I agree, but I just chalk it up to lesson learned. The package was going to Italy, which I'd already heard bad things about (postal-wise)... there are a lot of teddy bear artists and other artisans who just won't even ship there... so unfortunately, unless I really know the person, I don't ship there anymore either.

      Heck, I sent postcards to a Fashion Doll collector friend that never even made it, lol, so who knows what's going on!

      Delete
    6. I should clarify... by saying "Unless I know the person" I'm not implying that the people I'm shipping to might be bad, I just meant that if things go missing, it's often easier to work with someone you're familiar with... I just reread my comment and was like, "OMG, it looks like I'm saying Italians are crooks!" Yeah... so not what I meant!!!

      Delete